fredag 11 september 2009

Yes!

Vet ni vad, jag pratade med dom på dagis iförrgår så nu känns det bättre igen. Freya fick äta där igår och det hade gått så bra! "Hon är väldigt matglad" Nää, säger ni det, haha! Idag så ska hon få stanna och sova där. Hoppas att det funkar bra. Jag tänkte jag skulle shoppa i Frölunda en snabbis när hon är på dagis. Ringer dom så är Patrik hemma och har möjlighet att hämta henne iaf fram till 12. Så jag kan få 2 timmar på att shoppa helt SJÄLV! Det är ju värsta lyxen för mig. Så det ska jag nog göra. Och det tar knappt 15 minuter att cykla dit så jag kan komma hem snabbt om det skulle vara något. Skulle egentligen behövt handla mat och borde passat på att göra det utan Freya men äh, shoppa kläder är roligare ;) Jag får handla sen när jag hämtat Freya på dagis. Ha det gott alla goa människor där ute! Kramar Lena =)

Inga kommentarer: