onsdag 23 september 2009

God morgon

Hej hej Freya ligger och sover ännu men jag kunde inte sova mer så var bara att gå upp. Ändå gick jag och la mig typ 1! Jag borde vara helt död men kanske kommer senare. Ska luncha med min bror (Roger) idag på kinan. Det ser jag fram emot. Det är skönt att vara här samtidigt som jag vill hem. Jag vill ta tag i saker fast jag vet inte riktigt vart jag ska börja... Så jag tänker vara kvar ett tag till så jag är lite mer stabil, har lite mer ork att fixa och dona. Ja Freya är vaken nu. Vaknade på strålande humör! Babbla som bara den, haha! Härmar ALLT man säger! Vi måste verkligen passa oss för vad vi säger, svordommar och sånt där redan. Mammas gosigos ;) Nej, jag är stark. Jag kan klara detta. Jag är inte rädd att vara själv med Freya för det är jag ju ganska så van med redan. Så kommer ju inte bli sån stor skillnad på det planet. Det är ju helgerna som blir annorlunda. Det jag är rädd för är att bli så ensam. Rädd för att sitta själv veckorna i ända! Men jag har ju underbara vänner som jag får våldgästa... ;) WE SHALL OVER COME! (som min Sessan säger, hihi) Kramar på er!

1 kommentar:

Tokiga jag sa...

haha precis söte! WE SHALL OVER COME! när de känns tungt ställ dig vid fönstret blunda o tänk WE SHALL OVER COME så hör jag dig o tänker tillbaka! du klarar det! du är etta bäst!