tisdag 29 september 2009

Flirt på stan!

Hahaha! Jag fick mig ett gott skratt idag. Jag åkte in till stan för att klippa mig och på väg från bussen till frisören så kommer det fram en kille till mig och frågar: "Hej. Skulle du vilja ta en fika någon dag? Du har inte pojkvän eller så?" "Tyvärr, jag har både man och barn!" "Va? Men du ser ju ut att vara typ 18." "Öh, nej, jag är 24!" "Jaha okej. Hur gammal är barnet då?" "2½" (varför sa jag det?? Hon är ju 1½). "Okej, du börjar i tid du." "Ja varför inte?" "Men du får ha en bra dag." "Tack detsamma." Haha! Jag höll ju på att smälla av! Fick verkligen hålla mig för skratt. Han var stockholmare och lite små sluskig. Halvlångt, lite stripigt hår, rätt sunkiga kläder... Nej inget för mig! Haha! Igår kändes det sådär men idag, idag känns det mycket bättre! Patrik åkte in till stan efter att jag klippt mig och så åt vi lunch ihop och fikade lite innan jag tog bussen hem för att hämta Freya på dagis. Han var lite trött dock. Slutade 1 på natten så han var hemma strax efter 2!! Så han var inte så pratglad men men.. Det var rätt mysigt ändå! <3 Puss å kram!

2 kommentarer:

Hanna sa...

hot mama! :)

Linda L sa...

hehe va kul för dig... sexy ;) haha
skönt att det känns bättre för dig/er... jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig för er... oavsett vad löningen blir så hoppas jag att det blir det bästa för er.
Älskar dig masor gumman... bara så du vet. Puss o Kram