torsdag 3 september 2009

Underbara vänner

Jag vill säga tack till mina underbara vänner. Ni är sånt stort stöd för mig i det här. Det betyder så mycket. Att få bolla med någon när man själv fastnat och bara tänker i samma banor. Att försöka se lite positivt också så man orkar. När folk ringer och frågar hur det är för att dom bryr sig, det är verkligen sånt jag behöver ha. Som lyssnar och förstår, rättar mig om jag hamnar i fel tankar osv. Ni är ett sånt grymt bra stöd och jag är väldigt glad över att ha er som vänner. Dagis om 1 timme igen. Var hemma igår pga förkylning men vi hoppas på att Freya är piggare idag. Det märks. Dom säger ju ifrån om dom märker att hon inte hänger med/orkar. Hon ska vara där längre idag och så äta tillsammans med dom. Ska bli kul att höra hur det gått! Jag får ju numera lämna Freya. Sätta mig i ett annat rum på en annan avdelning och så hämtar dom mig om det är något. Så jag vet inte om jag kanske får vara med under lunchen men jag tror inte det. Sen imorgon så ska hon även få sova kvar där! Spännande spännande..

1 kommentar:

mamma sa...

That´s wath friends are for. ( kanske felstavat)