måndag 31 augusti 2009

Hemma igen

Nu är jag hemma i Götet igen. Tågresan gick bra idag med. En tjej som satt mitt emot oss som var runt samma ålder som mig (kanske lite äldre) agerade lektant åt Freya hela resan, haha! Jag underhöll inte Freya något alls. Vi sov någon timme annars lekte hon med henne. Jag frågade henne om jag fick anställa henne som lektant en gång i veckan. Hon ville gärna ta med henne hem. Hon hade en son på 3 år och det märktes att hon visste vad hon gjorde. Kul och skönt tyckte jag som var väldigt trött. Freya är verkligen så duktig nu. Ja, hon var ju en ängel på tåget både dit och hem och nu ikväll så låg hon och myste med mig i soffan UTAN att jag behövde hålla fast henne. Helt självmant låg hon kvar och somnade efter ett tag. Sååååå underbart mysigt! Jag är så sjukt stolt över min dotter. Tänk att denna underbara person tillhör mig? =)

2 kommentarer:

Tokiga jag sa...

klart du ska va stolt gumman! du har ett alldels ljuvligt fint barn

Mormor sa...

Jag (mormor) håller helt med ovanstående "talare".
Det är en helt underbar dotter du har.