måndag 7 september 2009

Mardröm

Jag hade en sån hemsk mardröm inatt. Jag och flera personer var i ett hus och alla en efter en blev mördad på inte så trevliga sätt...Jag var den enda som precis hann därifrån. Jag vaknade och var skit rädd! Lyssnade så Patrik och Freya andades. Vågade inte ens vända på mig för jag var så rädd. Fick tillslut väcka Patrik. Tände lampan och efter 1 timme orkade jag nästan inte vara vaken mer men kunde inte somna helt heller. Det tog 2 timmar innan jag våga släcka lampan! Helt sjukt, jag har blivit nojig förut men detta var nog den värsta hittills! Så nu vågar jag inte riktig lägga mig... Haha, ja ni får skratta men fy fan asså, känns helt skumt i hela kroppen. Får se om jag vågar mig in i sovrummet och släcka annars så får jag väl sova på soffan tills Patrik kommer hem.. hehe. Inskolningen går skit. Det beror inte på Freya ens! Idag när jag lämnade henne blev hon ledsen för första gången och efter 30 minuter ringer dom och vill att jag hämtar henne för att hon har skräp i ögonen...Herregud. Ja, det såg tydligen ut som var och kan då vara ögoninfektion men jag hade då inte sett något och inte har hon haft nått mer under dagen!!! Tror jag blir galen. Det har gått så jävla bra men så blir hon förkyld och dom skickar hem henne utan att hon ens gnällt eller nått! Förra veckan skulle hon äta där. Halv 12 (då dom ska äta) ringer dom och ber mig hämta henne (skulle annars hämtat henne 12-12:15) för att hon verkar lite hängig men hade inte gnällt eller något. Jag är där 11.40 och då sitter alla barnen och äter mat och Freya sitter med dom men utan mat! Hon fick ett glas mjölk.. Hon var jätte hungrig och så får hon sitta och titta på när dom andra barnen äter? Kunde hon inte fått en potatis och lite fisk tills jag kom iaf? Dom hade tom. fått mata henne med havrefras innan för att hon var så hungrig och inte kunde vänta till halv 12. Jag blev så paff när jag såg det. Stackars min lilla Freya! Hon som är helt galen i mat... Jag sa inget om det för ville inte ta det när alla satt och åt...sen blev det ju helg så.. Aja.. Jag sa att vi blir hemma iaf till torsdag så får vi se sen.. Jag tror inte att det är bra för Freya att hatta fram så här iaf. Bättre att skita i det tills hon är frisk. Ville bara gråta när dom ringde, dom skämdes lite också det hörde jag. Jag som trodde att det skulle bli klart denna veckan =(

1 kommentar:

Madeleine sa...

mitt blogg inlägg var inte riktat till dig. Jag är bara så less på allting just nu. inte menat mot dig!
Ja vi kan ses nu i veckan eller nästa. Bara att höra av dig då du har tid. =)
kram