lördag 26 september 2009

Hemma igen

Nu är jag hemma i Göteborg igen. Och vet ni vad som hänt? Han har ångrat sig. Jag vet att många kanske inte kommer gilla det jag ska jag berätta men så är det. Jag har tagit tillbaka honom. MEN detta är sista chansen. Funkar det inte nu, blir det inte en klar förbättring direkt så är det kört. Jag ger det fram till jul och så får vi se. Visst, håller han inte det han lovat nu redan så är det Bye bye, men går det bra så får vi ta en god titt vid jul igen och se om det går. Jag hoppas såklart på att det ska funka. Det är ju det jag velat hela tiden. Ville inte bryta upp men vill ju inte ha det som vi haft det heller. Så jag tycker att det är värt att prova en sista gång. Dumt av mig eller inte, det får tiden visa....

3 kommentarer:

Linda L sa...

Jag förstår att du väljer att ge det en chans till.. säkert så finns det massa kärlek mellan er... och det ska man väl ändå ta vara på. Man ska alltid på en andra chans... jag hoppas för er tre.. att han kan ändra sig. Massa pussar o kramar till dig

mamma sa...

Jag håller tummarna även om jag är skeptisk. Kram mamma

Tokiga jag sa...

det kvittar vad andra tycker! det är vad DU tycker! jag stöttar dig oavsett vad <3