söndag 27 september 2009

forts...

fortsätter att skriva från inlägget igår. Vi har kommit överens om att jag ska fortsätta sova i Freyas rum. För jag vill inte bara hoppa in i förhållandet igen. Risken är att det blir för likt vad det var innan om man gör det. Så jag sover där ett tag och tar steg för steg. Så blir det mer spännande och kul när/om jag "flyttar" in i sovrummet igen. Och så frågade han om jag ville ha tillbaka min förlovningsring, men jag sa nej. Han måste bevisa vad han går för först. Så får vi förlova oss på nytt isf. Det känns ju inte helt bra. Från att ha planerat hur jag ska lösa allt vad som innebär att vara ensam till att planera och komma på hur vi ska få det att funka igen. Det tar verkligen på krafterna. Jag hoppas verkligen att han ger järnet och att det kommer fortsätta så. Inte bara första månaden utan för många år framöver! Jag vill bli glad och må bra igen. Det var ett tag sen jag gjorde det... Kram

1 kommentar:

Tokiga jag sa...

du förtjänar att må bra