fredag 2 oktober 2009

Dax att börja leva!

Nu är jag trött på tråkiga helger. Händelselösa veckor. Nej, jag måste få börja leva igen. Det spritter i kroppen på mig när jag tänker på det. Jag behöver det såå mycket! Så denna helgen FÅR INTE bli tråkig. Vare sig jag måste ha Freya med lr inte så ska det hända saker. Givetvis kommer jag anpassa efter Freya men det ska inte vara ett hinder menar jag. För JAG behöver det! Jag ska börja dagen med att gå och träna nu kl 10. Sen hem och duscha och äta, sen in till stan och träffa Madde som jag inte träffat på länge. Till kvällen vet jag inte men det visar sig. Imorgon kanske simma och fika med Malin (lr om vi tar det på söndag). Och så vill jag träffa hennes nya. Kanske ta en öl? Ja nått kul ska jag då göra! Och nått kul för Freya med. Hon ska också få en rolig helg =) Dax att leva livet! För man vet ju aldrig hur länge det varar, så det gäller att passa på! Puss och kram och ha en trevlig helg allesammans!

2 kommentarer: