torsdag 17 juni 2010

Vad är det som händer?

Vad är det som händer med mig?
Jag som mådde så mycket bättre. Nu mår jag piss igen. Jag klara inte ens av att laga mat. Ser till så att Freya får men inte mer. Pallar bara inte.
Är trött hela tiden och tankar som jag haft förut kommer tillbaka. Eller det gör dom egentligen inte utan det är andra tankar. Jag känner inte sådär mot Freya som jag gjorde innan. Jag älskar verkligen henne och vill ha henne nära så mycket jag kan. Detta är något annat. Men jag vet inte vad =(

Imorse så mådde jag illa, frös och mådde skit. Fick lov att stanna hemma ifrån jobbet. Jag sov ända till 10 innan Patrik väckte mig men jag är ändå helt slut och handlingsförlamad. Jag är skit hungrig men orkar inte laga mat. Jag tänkte om jag skulle köpt pizza men jag vet inte om jag ens orkar gå dit och beställa.
Vill bara ligga i sängen i flera dagar och inte göra ett skit. Sova sova sova och mysa med Freya.

Vad är det för fel på mig?? Jag trodde ju att jag mådde bra....

Inga kommentarer: