onsdag 16 juni 2010

Heltid!

Från måndag så ska jag jobba heltid. Det ska bli både kul å tråkigt. Mest kul. Det är ju kanon med mer jobb! Men...det blir mindre tid med Freya och härliga sommardagar. Fast jag överlever nog ;) Jag har ju semester v. 28-29 så det är lugnt!

Jag och Freya har städat badrummet idag. Jag tog toaletten och badkaret och hon tog handfatet. Det blev fint och glansigt! Sen så dammade vi lite i vardagsrummet. Vi hann inte helt klart där för Freya ville ha mat, så jag får fortsätta en annan dag för nu är jag för trött för att städa mer. Hängt upp tvätt också och väntar på att nästa maskin ska bli klar.
Har hunnit äta mellanmål med Anna och Wille med och gungat och åka rutchkana. Även försäkringskassan har jag hunnit ringa. Skulle ringa Unionen också men deras växel stängde kl 17:00 så den hann jag inte med.. Så får ringa dom imorgon!

Är trött, trött, trött! Måste komma isäng lite tidigare idag. Tänkte det igår med men ändå stod klockan på 22:07 när jag la mig i sängen... Det är väl tidigt, tänker ni, men inte för mig som går upp 5.20 varje morgon! Då behöver (iaf jag) lägga mig vid 21 någon/några gånger i veckan för att orka.
Aja, nu ska jag mysa med min mysiga dotter som sitter bredvid och smeker mig arm =)

Inga kommentarer: