onsdag 2 juni 2010

Jag är grym!

Igår så gick jag från marklandsgatan och hem. Det är ca 5,5 km. Idag, då gick jag ända ifrån jobbet och hem! Wavriskys plats till Kobbegården. Det är 8 km det! 1 timme och 15 minuter tog det. Det var riktigt gott att gå. Kände att jag hade flyt i benen så jag knatade på =) Gott!

Har jobbat på fritids idag. Skulle först varit själv på en avdelning jag aldrig varit på (!) men det visade sig att det var en till där men hon skulle gå 1½ timme innan mig. Det var ju lugnt! Gick hur bra som helst. Barnen där var lugna och goa. Inga problem alls =) Ska jobba på fritids imorgon med (efter städ då) fast på en annan avdelning som jag varit på förut och inte lika länge. Gott med lite extra cash ;)

På fredag åker vi till Hanna! Längtar! Och Jimmy har lovat att han ska vara barnvakt åt Freya så att jag och Hanna kan ta oss en sup eller två, haha! Vi får väl se vad gäller den saken men nått glas eller två till maten funkar ju iaf =)

Nu ska jag duscha och sen sova. Tänkte cykla till jobbet imorgon så måste vila!
Ha de och natti natt!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Va du är duktig!! Glöm inte cykelhjälmen!!

Tokiga jag sa...

va skönt att allt rullar på bra lena och att man märker att du verkar mycket gladare nu gumman! tänker en massa på dig <3