torsdag 10 juni 2010

Ringde mamma...

...med gråten i halsen och bad henne komma hem med Freya imorgon! Jag klarar inte mer. Jag vill ha hem henne! Fattar inte att man kan sakna en person så mycket.
Ev. ska vi få låna svärmors bil så åker vi till Laxå efter jag slutat jobbet vid 11 och plockar upp Freya där. Det blir ungefär halva redan var. Vi får åka 25 mil och mamma 20 mil (enkel väg).
Vi tänkte ju gå på bio imorgon kväll men som Patrik sa till mig, är jag så ledsen och nere av längtan så blir det ju inte kul ändå. Och han har ju inte träffat henne på en vecka så han vill ju också ha hem henne.

Slutar om 1 timme. Ska nog hem och vila lite och kanske scrapbooka lite och så får vi se om jag sticker över till Anna sen. Beror på hur trött jag är!

Det regnar och regnar här i Göteborg. Helgen ser väl ut att bli lite bättre men inte de sommarväder man skulle vilja ha. Så får se vad vi hittar på. Får vi hem Freya imorgon så kommer det bli en massa gos och mys iaf!! Någon annan som ska göra något speciellt?

Inga kommentarer: