måndag 14 juni 2010

Fan fan fan!!

Varför i helvete hände detta mig??
Jag stod och städade en toalett på jobbet och var händer? Jooo, när jag böjer mig över den för att ta toaborsten så åker iPhonen ur min ficka och RÄTT NER I TOALETTEN!!!
Tung som den är sjönk ju den som en sten....Var bara ner med handen och fiska upp den! Tog snabbt papper och torkade av den och sedan mina händer.. Skärmen var igång men väldigt mörk. Jag försökte stänga av den men det var svårt när jag knappt såg någon ting. Fick tillslut av den och sen upp till receptionen där det finns en fläkt och försökte torka den.
Det fungerade sådär... men den fick ligga  där och försöka torka för jag var ju tvungen att återgå till mitt arbete! Sen när jag kom hem så satt jag och torkade den med hårblåsen (man såg i kameralinsen att den var fuktig innuti..) och det såg ut att ge resultat då det fuktiga försvann.

Sen nu när jag tänkte prova och se om den funkar så hittar jag inte sim-kortet och skalet!! Tänkte va fan, la jag inte ner de i väskan?? Misstänker dock att de ligger kvar i receptionen (får vi la hoppas på!!!), gör de inet de, då börjar jag fan gråta!
Helvetes jävla skit!!!

Inga kommentarer: