onsdag 9 juni 2010

Bibblan och tjöt med Anna

Efter jobbet så drog jag iväg till bibblan. Fick tag på den boken jag ville ha och så blev det två till. Hade dock glömt mitt lånekort men med körkortet så gick det ju bra men jag fick lov att betala tio spänn för det! Som tur var hade jag en tia på mig... Tycker det är lite små kasst...är det så jobbigt för dom att dom måste ta betalt för det?? Aja, nu vet jag det och ska inte glömma kortet igen ;)

Sen var jag hem en kort sväng och kilade sen hem till Anna. Fick lite mat och sen så fikade vi lite och tjöta på som bara vi kan, hehe. Lättare människa att prata med är svårt att hitta. Ev. blir det en tripp till dom imorgon också.

Tänkte duscha men ska nog lägga mig och läsa boken strax ist och så duschar jag imorgon bitti. Jag gillar egentligen inte det, för jag fryser så och tycker det känns obehagligt, men jag gör så. Sen äter jag frukost på bussen så behöver jag inte gå upp tidigare och är i tid till jobbet ändå. Perfekt!























Jag ska inte tjata för ni vet redan att jag saknar Freya som en tok MEN jag måste bara nämna det ändå. Försöker att inte tänka för mycket på det så kanske kan jag hålla tårarna borta ikväll? 
Hur man kan inte sakna en så underbar unge som hon? Min älskade Freya!

Inga kommentarer: