söndag 6 juni 2010

Mysdag!

Vi hade en sån mysig dag igår. Drog in till stan och kollade i affärer, fikade och Freya fick åka karusell! Hon älskade verkligen det och skulle hela tiden åka med. Vi åkte en barn berg å dalbana och när vi skulle kliva av så började Freya storgråta och ville åka igen. Jag sa att vi måste gå och köpa en ny biljett först men det skiter ju en liten unge i ;) Men så kom han fram som tar hand om karusellen och sa, "Varsågod, gratis".
Haha! Så vi hoppade in igen och åka en vända till. Tror ni att någon blev glad eller?!
Sen åka vi radiobilar! Jag gasa och Freya fick styra. Vi snurrade runt runt runt så fick hjälpa henne lite så vi kom iväg lite. Vi krockade med andra barn och Freya tyckte det var super kul. Mot slutet blev det en rejäl krock så Freya damma ansiktet i ratten och blev lite ledsen men det gick snabbt över. Hon ville åka igen men två åk för mig och Freya hade redan gått på 120 spänn så det fick vara. Vi spar oss till Liseberg i sommar!

På kvällen åkte vi till en pizzeria med väldigt goda pizzor. Freya åt en halv barnpizza helt själv! Hon var hungrig ;)
Väl hemma igen fick Freya sova och jag och Hanna satt ute (och slogs med alla jobbigt myggor!) och drack lite vin. Mysigt att kunna sitta ute så på kvällarna nu!

Idag blir det nog stranden, det skulle bli lite varmare idag. Sen på eftermiddagen så kommer pappa och Tomas ner och hälsar på! Kul! Freya är helt exalterad över att morfar ska komma idag. "Jag tycker om morfar" sa hon imorse. Hehe, sötnos!

Nu blir det frulle, ska hjälpa Hanna att plocka fram.
Bilder kommer det komma senare!
Kram kram

Inga kommentarer: