tisdag 1 juni 2010

Är så sugen!

Ja, det är helt sjukt men jag är så sugen på att bli gravid igen. Jag vill ha en till liten, jag vill ha ett till barn, ett syskon till Freya och jag tror hon skulle bli en sån fin stora syster!
En på Freyas dagis har en lilla syster som är 6 månader och hon stod gulla bra länge med henne! Var så försiktig och klappade och killade henne. Så sött! Hon har alltid varit förtjust i bebisar, gullar med dom och så. Grannen har en (som nu är över 1 år och ganska stor) dotter som Freya var så nyfiken på när hon var liten.
Vill ha, vill ha!
Men så är det ju detta med jobb...Jag vill inte sitta här och inte ha råd att unna mina barn och oss själva något. Och för min egen skull ha ett jobb att komma tillbaka till.
Jag vet att jag borde vänta, pga jobb som sagt, men också eftersom jag precis börjat må bra så borde jag må bra ett tag till innan jag ger mig in på nästa steg i livet, så säga.
Jaja, mamma, du behöver inte komma med ditt "Neej gumman, VÄNTA LITE TILL! Ha inte så bråttom!" ;)
Men fick jag bestämma hade jag börjat nu. Jag vill ju så gärna!

V.26

Jag tror tom. att jag är skengravid, haha! Har tyckt att det känts som att det är någon som rör sig där inne flera gånger men det är bara lite fisar, hehe. Tror att jag kissar oftare (vilket var mitt första tecken när jag var gravid med Freya) men njä, det gör jag inte. Jag har ju både spiral och mens som är regelbunden, så det är bara i min fantasi jag är gravid! ;)


Min mage 3 veckor innan Freya kom!


Inga kommentarer: