tisdag 2 augusti 2011

Kvällsdopp!

Jag hade så dåligt samvete för att jag och Freya hade varit inne hela dagen.. Jag var tvungen fram till kl 13 ca och efter det gjorde vi broccolipaj som tog en stund. Efter det så var jag så trött och somnade till i soffan. Freya tjatade på mig och ville så gärna gå ut. Kände hur irriterad jag blev på henne men kom på mig själv.. Hon ska inte behöva lida och vara inne sånna här fina sommardagar bara för att jag inte riktigt orkar gå ut!
Patrik är hos sin pappa så det var ju jag som var tvungen att göra något. Fick då ett ryck. Hade sådan lust att bada men jag visste att jag inte skulle orka ta mig dit och hem. Så jag tog faktiskt bussen!
Packade ihop det vi skulle ha snabbt och så gick vi fort bort till bussen. Det tog knappt 20 minuter så var vi redan på plats! Freya blev helt extas när jag sa att vi skulle åka och bada. Hon slutade inte pladdra, hihi!

Blev en riktigt mysig kväll. Både jag och Freya har njutit, skrattat och haft det så härligt! Precis så som en sommarkväll ska vara!


Våran broccoli- och skinkpaj!

Bada!


Jag älskar dig så mycket Freya vännen!

Min fina fina flicka!






Inga kommentarer: