onsdag 17 augusti 2011

Humörsvängingar!

Imorse så var Freya inte alls på humör. Trött och så lite nervös inför första dagen på dagis och den nya avdelningen efter sommaren! Det kan man ju förstå men så kommer ju jag med mitt korta stubin och blir irriterad och stressad för allt. Nu har jag längtat i 2 timmar efter att få hämta hem henne igen!! Knäpp man är...
Vill ju ha hem min lilla flicka, krama om henne, puss på henne och säga hur mycket jag älskar henne! Vill bara sitta i soffan och hålla henne hårt och mysa!

Min lilla prinsessa!! Du är ju faktist bara 3 år.. Det är lätt att glömma men jag ska försöka att inte göra det. Du ska få vara så liten som du faktiskt är! Min fina, fina flicka!!



P.s Tack för tips och stöttning. Det har gjort så mycket! Nu känner jag mig lite mer säker på hur jag vill ha det när bebisen kommer och hur jag tror det kommer fungera bäst för Freya! Tack!

Inga kommentarer: