torsdag 11 augusti 2011

V.33 nu!

v.32+0

Då är vi redan i vecka 33! Nu är det bara 7 (eller säger man 8? någon som vet?) veckor kvar! Har börjat förbereda lite. Gick igenom Freyas bebiskläder igår och ska idag börja tvätta dom. Det nya som jag köpt har jag redan tvättat och alla täcken och sängkläder. Rent och fräscht ska det vara till den lilla!
Ja, hur mår jag då?
Jo, tack jag mår bra! Känns som jag tjatar när jag säger att jag får ont av att gå längre sträckor så jag säger inte det, hehe. Har fått ett ökat sötsug men som ändå är okej än så länge. 
Jag har nu kommit över 70 sträcket och väger 70,2, vilket innebär att jag gått upp exakt 8 kg! 
Japp, jag känner mig stolt! Nu gäller det bara att inte låta det skena iväg. Inte låta sötsuget ta över men jag känner att jag har rätt så bra kontroll. Lite måste jag ju ändå unna mig =)

När min pappa var här så åkte vi till Skövde och Skara Sommarland!

En urgullig gris utanför hotellet i Skövde!

Freya kör morfar i lastbilen!

Tuuuuuut! Här kommer vi!

Hoppa megastor studsmatta med pappa

Nyfikna Karpar som simmade runt i en liten sjö inne på Sommarlandet 

Vi tog en liten båttur

Freya fick prova att ro. Det gick sådär och var sådär kul

Sen blev det dax för bad!

Weeei!

Freya och morfar

Pappas tur att bada med Freya

Ibland undrar man vem som tycker det är roligast egentligen? ;)

Nej, nu börjar det bli kallt..

Freya fick inte spinn på hjulet själv så jag fick rycka in!

Blev rädd för att ramla dock, så klev lite åt sidan



En trött Freya efter en HEL dag på Skara Sommarland



Inga kommentarer: