torsdag 4 augusti 2011

Pappsen är här! Men jag saknar..

Igår åkte vi och badade igen. Min fina vän Malin, som jag inte träffat på månader, följde med oss. Det var så mysigt! Dock började det regna (kom från ingen stans typ) så vi fick snabbt packa ihop och springa till bilen! Det tyckte förstårs Freya var jätteroligt, hehe! Pisseblöta var vi när vi kom fram till bilen. Bikinin hade man ju lika gärna behållt på, hehe!

Sen närmare kvällen kom pappa! Han är den enda som inte varit här denna sommar än och han brukar vara först. Så det har känts lite konstigt men nu är han på plats! ;)
Vi ska idag åka ner till Varberg och hälsa på min svärfar Glenn. Japp, alla i Göteborg heter Glenn, hehe! Nu bor han ju inte här men har gjort!
Hur som, min älskade sambo, som jag saknar så, är ju där och han ska få en stoooor och lång kram av mig när vi kommer fram! Älskar dig så Patrik!! Saknar dig min älskling!

Vi två för någon vecka sedan!

Inga kommentarer: