söndag 31 juli 2011

Blir lite stolt!

Jag är i v.31 nu (30+3) och jag har gått upp 7,5 kg! Vilket innebär att jag inte kommit över 70 kg än! Känner mig så stolt! Vid ca denna tid förra graviditeten hade jag gått upp närmare 12 -13 kg. Jag hoppas jag kan hålla i detta, att bara gå upp det bebisen behöver. Så kanske jag landar på 12-13 kg när det är dax!
Försöker ju äta mycket frukt och grönt, vilket inte är så svårt för jag har mått lite lätt illa igen och då är det såndant som jag känner för att äta. Men jag har ju ätit en del skäpmat och sötsaker också. Blir mycket sånt när man har besök! Har ju också rört mycket på mig och det är nog det som gör att jag gått upp så bra i vikt. =)

Är trött och orkar inte så mycket. Värmen har jag inte haft ont av innan men nu har jag det. Senaste veckan har jag mått lite illa, lätt huvudvärk och kännt mig febrig. Men efter att tvingat i mig mycket mer vatten så känner jag mig bättre!

Bild på magen. Tog för en vecka sedan.

Inga kommentarer: