lördag 31 oktober 2009

Härliga dagar!

Madeleine och hennes son har jag och Freya umgåtts med sen i torsdags. Vi kom hem till dom och så blev vi kvar över natten. Och igår så kom dom och sov hos oss. Mycket trevligt! Det var bra stämning och barnen lekte såå mycket bättre ihop nu. Vi behövde inte sitta med dom heller som vi gjort förut, utan dom kunde leka själva i tex. Freyas rum och vi satt i vardagsrummet och snacka. Gött =) Skor blev det också. Jag är nöjd med dom. Är typ en känga. Får se om jag får upp något kort på dom senare! Idag var vi till 421 och skulle shoppa lite. Jag köpte 4 par strumpor till mig för 80 kr då jag verkligen behöver det. Och sen gick det knappt 10 minuter och så upptäcker jag att jag inte har påsen längre! Jag hade lagt den på vagnen när Freya vaknade och nu var den borta =( Måste ramlat ur vagnen och så märkte inte jag det. Frågade runt i affärerna om dom fått in någon påse men nej.... Fan va ledsen jag blev. Visst, 80 kr och strumpor men ändå. Så surt! Så det enda jag köpte till mig själv försvann.. Men Freya fick iaf 3 strumpbyxor och 5 par strumpor. Nu ska vi mysa denna alla helgonaafton!

Inga kommentarer: