onsdag 21 oktober 2009

Träning

Jag har inte tränat på några veckor nu igen pga att vi varit förkylda här och så. Känns så surt att man ständigt måste börja om! Det går bra i 2-3 veckor och sen är det kört! Jag blir så trött! Men jag försöker kämpa på... Jag vill och tycker det är viktigt att få in motion i sina rutiner. Man mår bra av det. Vi är byggda för det. Igår kom jag äntligen iväg på ett corepass. Det är 30 minuter rygg och mage. Började lite mjukt för att gå på bodypumpen idag. Jag fick ju såååån grym träningsvärk av den sist så jag hoppas det inte blir lika illa denna gången, haha! Det tog typ en vecka innan det var borta. En vecka!! Det brukar ta 2-3 dagar max! Men men, skönt ska det bli iaf =) Jag tappade ju 3 cm i midjan i våras när jag tränade och nu har jag lagt på mig 2 av dom =( Såå surt! Men det blev nu när det vart jobbigt mellan mig och Patrik. Åt mycket skräp, tränade inte, åt oregelbundet osv osv. Så jag hoppas att det försvinner ganska lätt då det inte hunnit vara där så länge. ;)

Inga kommentarer: