tisdag 27 oktober 2009

En svacka...

Är inne i en svacka igen.. Funderar mycket men ändå inte fullt ut. Vågar inte, vill inte. Vart ska detta leda? Hur pass mycket värt är det egentligen när jag själv inte mår bra? När jag själv inte är lycklig? Känner att jag inte kan leva ut så mycket som jag vill. Kan inte vara Lena till 100% och så ska det ju inte vara! Känns som att jag inte har kontroll över mitt eget liv. Och jag hatar att inte ha kontroll.. Är nog lite utav ett kontrollfreak. Jag menar inte att allt måste vara på mina villkor men jag vill helt klart vara med och bestämma allt. Att man bestämmer tillsammans vad som ska göras. Jag var glad för några veckor sen, men nu... Vill ju vara glad för Freyas skull, mina vänners skull och min egen såklart. Jag vill inte vara tråkig för jag är inte en tråkig person egentligen. Rädd att folk ska tro att det är sån jag är. Jag är ju en glad, sprallig och socialt tjej vanligt vis. Måste väl ta tag i mina tankar och verkligen komma på vad det är jag vill. För seriöst, så här kan jag inte må fram å tillbaka. Men det är inte alls lätt att göra det när man inte vill ta tag i det. Det är väl bara att ta sig i kragen... Puss å kram till mina underbara vänner

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Gumman då! Nu känns det extra jobbigt att flytta ju! Du vet att det är bara att ringa om du vill prata, eller träffas! :)
Stå på dig!
Puss kram

Tokiga jag sa...

söta lena! du måste sätta dig ner ch verkligen rensaka dig sjlv! du måste vara ego och tänka på vad lena vill!