tisdag 13 oktober 2009

Kallt!

Huua vilket kallt väder vi har fått nu då. Frost på gräset och is i vattenpölarna. Nu fick man veta att vintern är på väg. Lämnade Freya på dagis och skulle direkt där ifrån till ams men fick lov att cykla hem och ta på mer kläder. Jag använder ALDRIG långkalsonger om det inte är - 20 men idag gjorde jag det. Det blir väldigt mycket kallare när man cyklar så var så illa tvungen. Gillar inte att ha så mycket kläder på mig. Jag gillar lite kläder ;) haha! Nu ska vi gå igenom våran ekonomi här och kolla om vi kan ha Freya på dagis mån-fre 9-14. Jag känner att jag behöver det och hon mår ju så bra på dagis. Inga problem alls. Så då kan hon väl lika gärna få vara där då? Visst, våran ekonomi är inte helt bra men det kanske ändå kan vara värt några fler hundralappar för att få mer tid? Så känner då jag iaf. Många som jag pratat med tycker att jag ska göra det, att jag ska få lite mer egen tid. Om det innebär träning, söka jobb eller städa kvittar. Bara det är min tid. Jaja, klä på er alla där ute så ni inte fryser =) Kramar Leeeeena!

Inga kommentarer: