lördag 10 oktober 2009

Sjuklingar!

Både Freya och Patrik är sjuka. Freya är bara förkyld och lite hostig (än så länge) och Patrik vet jag inte riktigt än men han lät då inte alls bra när jag gick upp. Jätte kass i halsen och snorig =( Jag är inte helt 100 själv heller men inte så dålig iaf. Undra om han har feber? Ja, det blir då ingen fartfylld helg nu inte. En stor och en liten att pyssla om. Hoppas jag håller mig någorlunda frisk iaf så vi inte blir helkassa båda samtidigt. Ingen hit att ta hand om Freya då. Det har ju såklart aldrig slagit fel att jag varit sjuk samtidigt och fått ta hand om lill fisen. Som mamma får man inte vara sjuk! När en karl blir förkyld/sjuk så är dom dödssjuka. Lustigt det där ;) Sökte jobb som en tok i onsdags. Cyklade runt här i Sisjön till 9 olika affärer och lämnade cv. Jag hoppas verkligen att något av det ger mig några timmar iaf! Så man får in en fot, få komma igång. Det hade varit guld värt. 50 % funkar bra. Vill börja nu så jag hinner få några pengar till jul... Hur fan ska vi annars ha råd med julklappar? =( Man vill ju inte komma tomhänt eller ge bort ett tuggummi precis. Ja, det löser sig väl det med.

2 kommentarer:

Hanna sa...

det är lugnt, jag behöver inte en så dyr julklapp ;) skämt åsido, jag hoppas verkligen att det löser sig mig jobb! Trist att ni är krassliga, se till att krya på er!
Kramkram

Anonym sa...

Gör egna julklappar, du tar ju så finna bilder....