torsdag 29 oktober 2009

Shopping idag

Idag ska jag och Freya till Madeleine och Eliaz. Först ska vi shoppa nya vinterskor till mig. Jag har ett par vinterskor som det är hål i... bra skor, haha. Så det var på tiden för ett par nya. Sen ska vi hämta Eliaz på dagis och laga mat å greja. Det blir nog en bra dag. Freya och Eliaz har dock inte gått ihop så bra. Freya blir lätt rädd för honom men nu när hon gått på dagis ett tag så kanske hon klarar av det bättre. I hope so! För det har ju blivit att jag och Madeleine inte har träffats så mycket. Det är inte helt lätt att träffas utan barnen tyvärr... Vi har känt varandra i lite över 2 år och har träffats själv 3 gånger! Senast var i lördags, då vi var ut och tog några öl. Men jag hoppas att det kommer gå bättre idag så vi hinner umgås så mycket vi kan innan dom flyttar tillbaka till Dalarna. Ser iaf fram emot denna dagen. =) Kram kram mina goa!

Inga kommentarer: