tisdag 10 november 2009

Sov morgon = Stress

God förmiddag! Freysan sov ända till 8.25 idag! Snacka om att vi fick bråttom till dagis då som börjar kl 9! Det var bara upp byta blöja, på med kläder, frukost och iväg! Men vi stressade inte med frukosten. Det är något jag tycker att man inte ska göra. Vi softade inte lika mycket som vi brukar men kastade inte i oss maten heller.. Eller jag åt ingen jag sitter med min nu. Yoghurt och te! Jag ställer aldrig klockan då Freya sover till 7 oftast. Ibland till 7.30 så vi hinner alltid i lugn och ro. Men idag blev det ju inte så...hehe. Men vi hann! kl 9 var vi där. Snyggt jobbat! (Som Freya brukar säga). Var riktigt gott med bodypump igår. Har lite träningsvärk men det funkar. Jag har lärt mig att ta det lite lugnare nu innan man kommit i lite bättre form så jag inte tar dö på mig själv första passet, haha! Idag så blir det spinning 11.30. Behöver lite kondition också, eller ganska mycket ;) Såg igår att dom sålde träningsväskor där som var skitsnygga! Tänkte kolla på en sån idag. Jag har ju min lilla ryggsäck bara och behöver ha en egen träningsväska och så jag får med mig allt i den. Jag duschar aldrig där för att jag inte får plats med handduk. Det går ju snabbare om man duschar där och sen hem än om man ska byta om och ta av och på igen. Sen har jag med mig min egna (yoga)matta för att inte behöva ligga på deras svettiga. Speciellt nu när det är svinis i luften så får man ju göra allt man kan. Tycker det är så bra där för dom har handsprit inne i träningslokalerna så direkt efter passet (och före) så kan man sprita. Kanon! Nu ska jag ta det lugnt och softa lite innan det är dax att öka takten inför spinningpasset! Ha de! Lena

Inga kommentarer: