fredag 6 november 2009

Hehe

Sessan: Jag menar inte att jag ska göra det, hehe. Men ibland vore det så skönt! Men det kommer aldrig att hända om hon inte gör saker som min bror gjorde. Då blir det ju en livsfara för alla om han ska leka med spisen mitt i natten osv. =) Linda: Ja det är väl det enda att hålla ut och vara konsekvent. Men det är svåårt! Jo vi kan lägga en madrass där men jag vet att det kommer resultera i att jag kommer få sova där varje natt. Inte riktigt det jag vill. Men kanske är det som krävs för att vända på det hela. Varit på jobbet idag igen. Känns mycket bättre nu! Fått se lite mer och så. Detta kommer nog gå bra! Fått några tider redan för december och januari så det känns skoj. Jag är riktigt taggad. Inte varit så här glad på länge! Jag kunde inte sluta le när jag gick från skolan ;) Kanske den goa glada Lena jag är är på väg tillbaka nu!? I do hope so! Just det, var lite orolig över engelskan då jag inte pratat det på år och dar! Men fan, det gick ju kanon bra. Mycket bättre än vad jag tänkt mig. Men jag kommer ändå låna lite engböcker så jag kommer in i det ännu mer. Kul kul! =) Och snaaaart kommer pappsen!!! Kommer vid kvällen. Ska bli såå kul! =) Fan vilken toppen vecka jag haft. Först dom intensiva dagarna med Madeleine och Eliaz, sen en toppen helg, en kanon födelsedag, fått jobb och fått tider och så kommer pappa. Hur jävla bra är inte detta? =D Såå glad!! Puss mina vänner =)

1 kommentar:

Hanna sa...

vad roligt det är att ana lite glada toner när du skriver/pratar igen :) Engelska? Ska du prata engelska på jobbet? eller vaddå?? Kram till er!