måndag 9 november 2009

Haft en fin helg!

Haft det kanon som vanligt när pappa varit här. Mysiga lugna kvällar med prat och tv, åkt lite racerbil å så ;) Det är synd att det blir så kort tid bara. Fredag kväll till söndag lunch. Bättre än ingen ting givetvis men nog önskar jag att det kunde varit någon dag till eller två! Jag kanske inte skrev så klart (vilket händer ganska ofta tror jag) det med engelskan. Det är en internationell skola nämligen. Så huvudspråket är engelska där. Det är mycket svenska med men man vet ju inte riktigt vilka som kan det och inte så engelska kommer man få använda mycket. Och mina kollegor är framförallt thailändskor och dom kan inte svenska. Eller jo lite men dom vill nog gärna inte prata så mycket. En vet jag kan ganska bra men man måste prata sakta. Jag ska nog få dom att prata lite mer svenska =) Har bokat upp mig på 3 pass på gymmet denna veckan. Ska på bodypump idag och på onsdag och på fredag på bodyvive. Känner mig så där tung i magen som man kan göra ibland och jag gillar det inte alls. Så nu är det skärpning här igen. Måste också träna upp rygg och mage då städjobb sliter på en. Bra om man har stärkt kroppen lite då. Så jag har 1 månad på mig tills jag ska ta mitt pass (om jag inte får något tidigare också då) så lite starkare hinner jag kanske bli. Ska bli skönt att träna iaf. Något att sträva efter? Hehe! Hoppas ni andra haft en kanon helg och får en trevlig måndag! =) Kramar!

Inga kommentarer: