måndag 17 augusti 2009

Cupecakes!

Hehe, ja jag var en aningens bitter i lördags. Med all anledning om ni frågar mig! Men vi pratade om det senare på kvällen och jag fick en förklaring och en ursäkt. Vi har verkligen blivit bättre på att prata om saker. Innan så var vi sura och det kunde gå veckor innan någon sa något men nu försöker (framförallt jag) ta upp sakerna direkt så att man kan lämna det ist för att fylla ryggsäcken. Vi gjorde cupecakes som fika igår på Patriks födelsedag. Det blev en hit! Dom var både roliga att göra, äta och titta på =) Visst ser det smarrigt ut? ;-) Ska iväg till arbetsförmedlingen om en stund... Mindre kul men aja. Hoppas jag får ut något utav det. Jag vill ju verkligen få ett jobb! Ha det gott, Puss å kram Lena

2 kommentarer:

Hanna sa...

tur att hon passar så bra i rosa :)

Tokiga jag sa...

guuud va hon börjar bli lik dig