lördag 15 augusti 2009

Det är ju kul...

...när jag får skäll för att dottern har bajsat och jag inte sagt något om det för jag inte ens visste om det. Och att när jag ber han lägga henne för natten så får jag skäll för att det inte bara innebar nattningen i sängen utan att det också var bad, hela nattrutinen alltså. "Det var bara en sak och helt plötsligt var det två!" För jag gör ju inte allt det själv VARJE JÄVLA KVÄLL annars då??? För jag går ju inte upp med henne VARJE JÄVLA MORGON annars då?? Jag gick upp idag och imorgon är det hans födelsedag så inte fan kommer han gå upp då heller, nej nej, jag får gå upp som vanligt och aldrig få sova ut. Men han behöver ju det! Och jag behöver inte?? Han var såå duktig för att han dammsög VARDAGSRUMMET och flyttade på sofforna och städade där och SAMTIDIGT hade koll på dottern medans JAG skurade HELA badrummet med klorin. Vilken bedrift, för det gör ju aldrig jag? Nej, vet ni, det gör jag inte för jag dammsuger HELA LÄGENHETEN! ...........................

1 kommentar:

Hanna sa...

jag anar en aning bitterhet... du är så otroligt duktig vännen! Klarar saker som jag själv inte ens kan drömma om! Stå på dig! Kramkram