måndag 24 augusti 2009

DAGIS!!

Äntligen så är den dagen jag väntat på i X antal månader här! Freysan ska börja dagis! Hon sover ännu och hoppas hon gör det ett tag till, skönt att vakna i lugn och ro på morgonen och förbereda sig på vad som komma skall. Jag tror att det kommer gå hur bra som helst. Vi har ju varit där och lekt 3 gånger nu för att hon skulle känna igen sig lite så jag hoppas att det hjälpt. Inte för att jag tror att det kommer vara några problem ändå. Hon kommer nog också tycka att detta kommer bli skönt. Man behöver vara ifrån varandra lite. Få sakna varandra och det är väldigt sällan jag fått känna den känslan. Mammas stora tjej! Älskar dig så otroligt mycket! Helt ärligt, nu skryter jag men visst är hon ett väldigt vacker barn?
Pussar å Kramar Lena

5 kommentarer:

Hanna sa...

Lycka till på dagis! det kommer att gå superbra! Kan inte du skicka över lite fina bilder på Freya till mig? vore så kul att ha! Kramkram

Tokiga jag sa...

hon är såååå vacker

madde sa...

å vad kul! är det idag hon börjar! Hoppas det går bra nu! ring sen vettja! Puss

Linda L sa...

Gick det bra på dagis?? Hon är så fin så :) kramar

mormor sa...

Lika vacker som sin mamma.