tisdag 11 augusti 2009

Sover ännu!

Jag klev upp 06:50 och Freya vaknade inte och sover än! (07:50) Riktigt gott att vakna till liv i lugn och ro. Det är ju därför jag ställer klockan med för att jag ev ska få vakna lugnt och kanske hinna göra frukost innan damen vaknar. Hon börjar dagis om 2 veckor nu! Jag längtar som en tok! Jag är så grymt sugen på att få leva lite annat än att "bara" vara hemma. Lämna hämta på dagis (där någon annan fått trötta ut henne, weeii!) och när jag väl får ett jobb, tjäna lite pengar och få träffa VUXNA människor. Herregud, ni som inte har barn eller kanske inte tycker att det är lika jobbigt att vara hemma som jag tycker, tycker säkert att det låter konstigt. Men jag är så trött på att gå här hemma och försöka hitta på saker för att göra trollet nöjd och allt som har med hushållet att göra. Jag vill också bidra till våran ekonomi och bli den sociala Lena jag egentligen är. Jag är nästan lite skygg ibland nu för att jag är inte van längre att umgås med folk. Helt sjukt. Så jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på det, att snart så sker det en förändring! LÄNGTAR! =)

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej! Det kommer att bli så bra för er! kramkram