tisdag 2 juni 2009

Dalarna

Hejs Nu har jag varit i Hedemora i 2 dagar. Känns riktigt gott att kunna sova utan att bli störd. Att kunna få göra sig i ordning på morgonen utan att någon stör. Har nog inte fått göra mig i odrning så mycket som igår på morgonen sen innan jag fick Freya. Var en skön känsla. Jag kan röra på mig utan att behöva tänka på att jag måste ha med mig massa saker eller det att Freya har ätit, sovit, fått ny blöja, vatten osv osv. Det är bara att gå. Nice! Men nu här på kvällen har saknaden sakta kommit krypande. Vill gärna ge mitt fina barn en kram och puss, lukta lite på henne och stryka min kind mot hennes. Men jag ska försöka hålla ut och inte låta det "förstöra" min semester. Jag ska försöka slappna av och njuta medans jag kan. Älskar er så mycket Freya och Patrik. Saknar er! Puss

1 kommentar:

Madeleine sa...

Å vad skönt för dig gumman! NJUT till 1000! snart börjar allvaret igen! ;) hihi!
Planerat in något speciellt som du ska göra nu under "semestern"?
Puss