tisdag 16 juni 2009

Hehe

Kom att tänka på en sak som jag trodde när jag var liten. Jag blev förkyld en sommar och tyckte detta var väldigt konstigt! Jag frågade mamma hur det kunde komma sig för man kunde ju bara bli förkyld/sjuk på vintern! Haha! Nej, man kan bli sjuk när som helst mena mamma. Vare sig det är sommar eller vinter. Väldigt konstigt detta tyckte jag ;) Freya står och diskar..Hehe! Fan va gött tänker ni då. Jo, visst jag får sitta här och skriva medan hon pillar, vilket är nice, men vi har börjat bråka om det också. Hon vill jämt diska! "Diiisa diisa" säger hon och skjuter stolen fram till diskhorn. Och man kan ju inte diska hela dagarna! Då blir hon rosenrasande och grinar bra länge! Haha! Knasunge! ;) Tur att vattnet igår i hyran!!! Tog en tur med min cykel idag! Skulle till 421 (litet shoppingcenter här) och köpa röda jeans till Freya (sååå coolt) och hon hade somnat och det var lite mer än 1 timme kvar tills Patrik skulle iväg. Så jag passade på att få cykla själv å shoppa lite. Den är så grymt skön att köra! Den väger ganska mycket och är tung men det är bara gott tycker jag. Man känner sig så fin när man cyklar på den. Den är ju rätt så hög så jag kommer upp (lite här i världen, haha!) och så sitter man så rakt i ryggen. Stört skön, jag är så nöjd! Ja då har man typ swimmingpool i köket igen då, hehe. Har lagt ett badlakan under stolen iaf så det räddar mig en del. =) Nej nu verkar hon ha tröttnat. Puss hejs

Inga kommentarer: