måndag 22 juni 2009

Ganska tuff dag

Börjar med att man sovit kasst. Jenny sov över och även hon hade sovit kasst. Bara så där lätt och drömt en massa. Sen försöker vi få ihop till en picknick. Göra både Freya och Tompa klara, samt oss själva, packa ner allt som ska med och sedan handla. Väl på plats å Freya är inte värsta muntergöken precis. Så gnällig och jobbigt och tvär! Inget dög åt henne och kunde verkligen inte sitta still i några få sekunder och sprang nästan över maten osv. Fick till slut nog så satte henne i vagnen och så fick hon sitta där till vi andra hunnit stoppa i oss lite mat. Vi var såå hungriga ju! Och den stilen har ju fortsatt hela dagen. Gnälla, bråka, skrika, ramla, klättra osv osv. Jag var helt död! Usch, så jag har skällt på henne. Jag hade ju även Tompa att ta hand om. Han är visserligen inte till mycket besvär och hjälper mig med en del saker men när jag måste hjälpa honom så får Freya vänta och hon blir skogstokig! Aja, får hoppas på att morgon dagen blir bättre. Jag är piggare så jag orkar mer och Freya på bättre humör. Fint väder har vi då haft iaf! Bye for now, Lena

3 kommentarer:

Linda Eklund sa...

hej hej
Måste bara tala om att det var jag som tutade på er när ni gick på Gussarvsgatan idag:-)Taxibilen med stort rött P på:-)

Madeleine sa...

Oj fullt upp för dig gumman! Vad duktig du är!
Å nu hann vi inte träffas iaf. :( Jag känner mig verkligen dum som inte hört av mig. Förlåt, inte alls meningen. Har varit så fullt upp och + att man inte har något busskort. Men när du och jag kommer hem sen, får vi allt ta en HEL dag! Saknar dig! Puss kram!

Hanna sa...

"Vi hade i alla fall tur med vädret!" :)