lördag 20 juni 2009

När ska hon ge sig?

I förrgår så ramlade hon ner från stolen när hon stod och diskade. Slog i hakan i diskbänken och bet sig i tungan på både över och under sidan. Hon hade inte bitit igenom som tur var! Sen igår så gör hon precis samma sak men biter sig då i läppen.. Blooooood! Sen så hittar vi henne i en byrålåda som hon lyckats halvt välta. Vet inte vad som hände riktigt men hon gjorde sig illa iaf och har nu ett schysst långt blåmärke över revbenen. Patrik upptäckte senare också att där hon håller på och får sin andra kindtand, är tandköttet konstigt. Det såg ut som en köttflik/blodblåsa lr nått. Såg inte alls trevligt ut och måste ha uppkommit någon av gångerna hon ramlade av stolen. Så mycket blod och tårar har det varit dessa dagarna. Nu får hon ta och sluta! Man får ju hjärtstopp varje gång. Våran midsommar blev ingen hit med andra ord. Och inget som vi tänkt göra blev av pga dåligt väder osv. Så en halvtråkig dag.
Så här fin var Freya igår
En vacker midsommartjej

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Åå gud så sööt! jag dör! åå nu är det så där fullt upp igen. Jag känner mig helt trött och slut, så förlåt om jag inte hört av mig. När va det du åker till dalarna nu igen? Ses imorgon?! Kramis

Anonym sa...

Ojojoj vilken söt liten tjej! :D

Linda L sa...

GUUUUUU va söt hon är :)
Pus o Kram