onsdag 24 juni 2009

Vi hade iaf tur med vädret, hehe!

Hanna: Jag tänkte skriva det men lät så dumt, hehe! Det var mycket bättre igår. Freya var på gott humör och jag skällde inte på henne ens hälften så mycket som jag gjorde dagen innan. =) Jag, Tomas och Freya tog en pomenad upp på stan igår och kollade i lite affärer och tog lunch på Winarn. Sen handlade vi för att grilla på eftermiddagen. Jenny kom då också och grillade med oss. Fy tusan va gott det blev! En av det bästa på länge faktiskt =) Så gårdagen var toppen. Idag är det ju lite mulet men ganska skönt också. Kan ändå vara sommarklädd men man får vila sig från solen lite. Funderar på att dra till Borlänge en sväng för att ha något att göra. Får se vad som blir. Nu hinner jag verkligen inte skriva mer då Freya river ner allt här på mammas kontor ;p Peace and Love, hehe!

1 kommentar:

Linda L sa...

Vore jättekul om du/ni har tid för att säga hej. Var så länge sen man såg dig, vill ge dig en stor kram juh ;)