fredag 12 juni 2009

And up we go!

Jag tog mod till mig, gjorde det jag skulle, tog smällen och då vände det! =) Så nu känns det bättre. Ett steg åt rätt riktning! Jag älskar min familj och kämpar för den så gott jag kan! Har varit på Lekstan igen med Freya. Igår med svärmor och min svägerska (våldgästade oss) och idag med grannen =) Riktigt kul! Fick då höra av svägerskan "Jävlar va smal du blivit! Hur mycket har du gått ner?" 3,5 kg ca sa jag då. "Inte mer?, sa dom båda. Det ser ut som att du gått ner mycket mer än så." Känns ju rätt gott att höra ;) Men jag ska ner mer. Eller vågen var inte så noga. Det är midjan som ska minska. Ska försöka komma in i det hela igen nästa vecka. Jag hade verkligen mer ork när jag rörde mer på mig och åt på regelbundna tider. Det var det som gjorde det hela för mig. Jag har en del saker jag vill fixa med här hemma och så men orken finns inte eller räcker inte till. Så om jag får fart på mig själv igen så kommer nog denna sommaren bli toppen! Ha en fin helg, Love and Kisses

Inga kommentarer: