söndag 14 juni 2009

Fick en cykel!!

Patrik skulle iväg och handla medan jag passade på att städa lite hemma. Efter inte så lång stund ringer han och frågar vilken färg jag gillade bäst svart, rosa, röd, blå eller krämvit. Ja, det beror ju lite på vad det är för något, sa jag. Men om jag måste välja så är det ju röd. Men nej, det var ju inte det snyggaste på detta. Nehej, ta svart då. Nej det krämvita är snyggast, säger Patrik. Jaha men okej, ta den krämvita då. Haha! Varför rådfråga mig då lixom? Han vägrade säga vad det var förutom att jag var tvungen att komma med cykelkärran när han ringde mig sen igen. Okej?? Efter mycket tänkande kom jag på, att vi har pratat om att skaffa ny cykel till mig ett tag då min gamla har skit kassa bromsar som är rätt bra att ha. Så jag tänkte, shit, har han köpt en cykel till mig? När jag väl mötte upp honom så hade han mycket riktigt köpt en cykel till mig!! Men jag fick inte se vad det var för en cykel utan fick snällt vänta tills vi kommit hem och han skruvat ihop den till mig. Men jag var inte orolig. Han vet vad jag gillar för stil och nog blev det rätt allt. En riktigt fin kärringcykel har jag fått! Precis som jag ville ha! Så här ser mitt nya vrålåk ut: En stor cykel men det passar mig fint =) Brum, brum! Hehe! Så det blev en trevlig överraskning! Har inte hunnit cykla något direkt än men kanske ska ta en tur imorgon, jag är bra sugen! Kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Woho! Vilken fin! Va snällt av Pappa Patrik! ^_^
Då blir de säkert många fina turer i sommar!

Linda L sa...

Du har då en snäll karl du ;)

Madeleine sa...

Å vad kul! ;) Vad fin den var, har du åkt till dalarna nu? miss ya girl! Va länge sen nu! :(
Puss kram