fredag 1 maj 2009

Woho!

Vägde mig imorse (igen..kan inte låta bli så blir typ varje dag, hehe) och har nu gått ner 3,3 kg! Woho! Känns riktigt bra =) 58,4 kg väger jag nu. Och jag har blivit så besviken på att midjemåttet inte gett resultat, för det är ju där jag vill att det ska hända saker. Och nu hade jag tappat 2 cm!! =D Jag märker dock inget på kläderna...hmm.. Behöver man tappa mer för att själv märka sånt? Jo fick frågan om vad jag gör. Jag äter mestadels soppa. Jag försöker äta soppa från mån-fre. Det blir ju inte alltid så, tex när man är ute eller måste ha nått snabbare än soppa eller inte har dom sakerna man ska ha hemma. Är inte stenhård men försöker sträva efter det. Sen undvika gosaker såklart. Jag unnan mig sånt ibland men håller mer igen. Någon måtta får det ju vara, man måste ju kunna leva också. Sen försöker jag träna då. Har svårt att komma iväg till gymmet då Freya är snorig hela tiden. Så kommer jag inte dit så försöker jag få vardagsmotion och ta längre promenader. Valborg och jag satt själv hemma. Patrik jobbade som vanligt. Fy tusan va tråkigt det var. Vi var ute och folk åkte iväg på saker, grillade och umgicks. Så satt man där själv och mådde sådär (förkylning på g). Nej, det var ingen bra dag. Känner mig piggare idag (trotts att jag inte kunde somna försen kl 03! Och upp 7.30) så hoppas denna dag blir lite roligare. Kram kram

1 kommentar:

Tokiga jag sa...

va duktig du är gumz!