onsdag 6 maj 2009

Trött och lite nervös

Igår så åkte jag och Freya till Madeleine och sov kvar där! Jag och Madde blev uppe till halv 2 (oopps!) och sen hade Freya en orolig natt så det blev inte mycket sömn. Så har varit helt slut hela dagen! Och nu är jag lite nervös också.. Ska sätta in spiralen imorgon. Folk kan säga hur mycket som helst att det kommer gå bra, för ja det kommer det, men när det är något man inte gjort förut så kommer man vara nervös vad man än får höra. Men jag ser fram emot det också för det ska bli skönt att vara skyddad och så slippa hormonerna. Så detta kommer nog bli bra. Nej, varit uppe för länge. Suttit och bölat till Grey´s Anatomy och är för trött för att vara uppe. Så nu bär det av till sängen och snart är min älskade Patrik hemma också som jag ska krama om hårt! Natti natt

Inga kommentarer: