måndag 18 maj 2009

Mitt stackars lilla troll

Freysan var på högsta hugg som vanligt ute i sandlådan. Först ramlar hon mellan barnbordet och bänken och pangar i pannan så hon fick två schyssta sår/blåmärken. Sen racear hon med gåvagnen och välter den och skrapar i fingrarna i asfalten så halva nageln gick av på ett finger! Lilla stumpan! Oj, så hon grät. Det förstår jag för det var inte så fint det där. Får hålla lite koll i några dagar så det inte blir nått skit av det hela, men jag tror det kommer bli fint. Jag är en trött och sliten mamma just nu. Kämpar mig igenom dagarna och hoppas att det räcker. Så länge min söta dotter mår bra och får njuta av livet så får det gå. Jag gör så gott jag kan för att hon ska få vara sig själv, vara barn och leka genom dagarna. Och det är något jag tycker att jag lyckas med. Mamma älskar dig snuttan!

Inga kommentarer: