onsdag 13 maj 2009

Stort tack!

Jag vill ge Sofie en varm kram och ett stor tack! Det har varit så fint och lugnt här på kvällen. Freya plockade upp sina egna leksaker och la dom i lådor och tyckte det var skit kul! Hon var så koncentrerad att när jag tjoa och ropa, yeah, bra Freya, va duktig du är! Va fint du städar!, så fick jag knappt någon respons ifrån henne. Annars brukar hon klappa händerna och så själv också men inte ens det. Rörde knappt en min för att hon var så inne i att hämta leksaker och lägga dom i sitt rum. Jag blev så stolt över henne. Så duktig min lilla tjej är! Och detta tack vare dig. För dina tips. Även om det kanske inte kommer gå lika smidigt varje gång så är det en förbättring. Tack så mycket kära du! Nu ska det börja bli ändring på vissa saker här. Jag vill tacka en till person som stöttar mig utan att jag vetat om det. Bara för att jag varit för feg att be om hjälp. Hon vet så mycket och förstår. Hjälper mig och tar tag i saker och puchar mig så att det inte bara blir prat utan händer något med. Och så Madde. En fin fin vän som finns där när man bara vill ha sällskap, prata av sig om vad som helst. Jag är inte rädd att säga saker till dig för du dömmer mig inte. Vi tänker ganska lika så därför förstår vi varandra och det ger mycket. Tack för erat stöd Lena

1 kommentar:

Tokiga jag sa...

jag är så oerhört stolt över er båda två!!! jätteglad att det funkade! glöm inte en sak.. du är den bästa mamman som finns till just din lilla freya! MASSA KRAMAR