torsdag 7 maj 2009

Ojoj...

Ja nu var det på plats. Var rätt nervös innan och tycker inte att det var en jätte trevlig upplevelse. Det gjorde inte ont, men det var obehagligt. Fick blodtrycksfall så blev skapligt yr efter och mådde lite illa. Men jag låg kvar en stund så blev bättre. Känner mig ganska matt nu efter bara. Mycket beror på nog för lite sömn men såklart efter detta med. Känner att jag inte vill röra på mig samtidigt som det inte känns bättre av att sitta stil, hehe. Aja, gick bra ändå tycker jag! Snart kommer svärmor, svägerska och min (ja, vad blir patriks bror?) flickvän hit. Så har dom ju sina barn med sig, Thelise och Axel. Så ska vi gå till Lekstan och röja! Kommer nog bli kul. =) Nej, nu ska jag fixa ris då Patrik snart är tillbaka från affären. Hoppas på att vädret blir bättre också..Inte kul när det spöregnar hela tiden! Kram

2 kommentarer:

Linda L sa...

Svåger heter det ;)
Åh, va modig du är då.. har fått för mig att det ska göra skitont och vara jätte obehagligt.
Kramar

Madeleine sa...

Wooow, du fixade hedern! vad kul! då får du hjälpa mig med sen! =) Vad sägs som att träffas nästa helg och ta en Lena Madde dag!? :)
Puss