måndag 27 april 2009

Uppe med tuppen...

...och Freysan sover! Hon vaknade kl 6.30, mötte henne i hallen och så la vi oss i hennes säng igen och hon somnade om men jag känner mig pigg så jag är vaken. Känns riktigt skönt att vara uppe själv på morgonen faktiskt =) Lugnt och tyst... Mmm... Inte ofta! Haft en så bra helg. I lördags så var jag och tränade på gymmet på förmiddagen. (Har gått ner till 59 kg nu! Dock frossat lite i helgen så kanske inte ligger på det längre..) Och sen vid 1 så kom våra kära vänner Madde och Jocke och lilleman. Vi grillade hamburgare och hade det mysigt ute i solen. En toppen dag blev det! Igår gjorde vi inte så mycket. Handlade mat och diskade lite typ. Men man ska ju slappa på söndagar, inte sant? Ska försöka få lite mer motion idag och tillbaka till min soppa. Har inte ätit soppa alls i helgen, bara kött! Svårt att bara äta soppa på helgen när Patrik är hemma. Han vill ju ha lite mer än soppa lixom. Och när det är så fint väder så vill man ju grilla! Så ja, nu är det skärpning igen. Men det går bra tycker jag. Om jag inte gått upp nu i helgen så har jag gått ner 2,6 kg! Det är fint det och mer ska det bli! Ha de gott, Lena

2 kommentarer:

Linda L sa...

Du fick mig till att börja jag med, jag har gått ner 3 kg nu. Stolt över mig själv :)Fast inte fan ligger jag under 60 sträcket heller, vågen står på 67 nu... huga.. ner till iaf 63 vill ja.. det vägde jag innan Melissa.

Madeleine sa...

hej:) svarar på ditt inlägg som du skrev till mig. Ja fy visst är det helt otroligt att han fått det IGEN? Helt sjukt ju.

Förresten, går du ¨på någon sopp diet eller nått?
Shit jag har knappt ätit något alls nu, för att jocke inte varit hemma. :/
Puss