lördag 9 maj 2009

En seg lördag

Denna dag har varit väääldigt seg. Det enda stora vi gjort och som var höjdpunkten på dagen var när vi var och storhandlade. Jag tycker det är kul att handla iofs men ändå! Något mer än så kunde ju hända.. Aja.. Får hoppas på att morgon dagen blir lite mer spännande. Pappa är i London och jag är inte alls avundsjuk. Fick ett sms där han skrev att han satt och åt och drack öl på ett mysigt ställe med goda vänner! Jag vill också jö! =) Hoppas på att vädret blir bättre nästa vecka. Har ju bara varit regn denna veckan! Inte så kul. Idag har det ju varit bättre men ändå kommit lite regn och så. Inge kul att gå ner till sandlådan med Freya heller då allt är blött och sanden inte så kul att leka med. Så nu vill jag ha sol och lite mer värme igen! Man kan verkligen göra så mycket mer när det är fint väder. Jaha, ska väl glo vidare på Simpsons så man har något att göra... Hej svejs

1 kommentar:

Madeleine sa...

Ja visst får vädret ta och komma tillbaka nu! Det tycker jag med! Så vi kan ha picknick i slottis! ;) Skönt att ha handlat upp:) jag tycker också det e kul å handla! =) hihi
Puss