lördag 5 mars 2011

Spider-Attack!

Jag är livrädd för spindlar. Har verkligen ansträngt mig för att INTE föra över det till Freya men tyvärr inte lyckats. Imorse, innan vi skulle äta frukost, satt jag på toa och Freya gick in i köket. Sen kommer hon springandes in till mig och skriker!
"MAAAAMMMAAAA! SPIIINDEEEEL!"
Patrik låg ännu och sov (han är alltid den som får ta hand om spindlarna här hemma) så jag tog mig i kragen och gick modigt in till köket. Ser ingenting!
Bad Freya visa och hon går fram dit hon sett den, sen skriker hon och får panik, springer till mig och hoppar upp i famnen på mig och så ser jag en liten "pappa-långbent-spindel" komma springandes över köksgolvet! Såg den nästan inte först för dom är typ genomskinliga. Tog en bit papper, la över den och slog till! *Stolt*
Det är helt ärligt en bedrift för att vara jag! Men Oj va jag skrattade för att Freya blev så rädd! Jag vet ju själv hur det är och jag såg mig själv i henne och ja, det ser så jävla löjligt ut när man får sån panik över en spindel, hehe! Men är man rädd så är man!
Fick lov att visa henne den döda spindeln på pappret innan hon blev nöjd. Hoppas på att vi inte får fler besök av dom på ett tag nu ;)



Okej, nu när jag googlade för att få fram en bild så tänker jag ju mig inte för utan får ju upp alla möjliga bilder på alla jävla äckliga spindlar man kan hitta på en träff! Jag fick panik och tyckte på allt jag kom åt för att få bort skiten. Sen fick Patrik fixa det för mig....Så detta blev resultatet, hehe!
Inte så farlig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Öööörk för spindlar....alla spindlar är äckliga och säkert jätte farliga :-)

Du mitt lilla hjärtegryn, vad har du för hemadress? Skulle du vilja skriva ner den till mig, lovar att inte ge ut den!
KRAM
Och puss på magen